Gösterilen sonuç sayısı: 9

Çift Sıra İkili Otomatik Araç – Taşıt Lastik Kilitleme Takoz Sistemi

  1. Karen DVRS-3800 çift sıralı otomatik havalı tip teker kilit ve araç lastik takoz sistemlerimiz, diğer ürünlerimizle aynı güvenlik sistemi mantığını sunar. Tek farkı, mekanik ve yapısal değişikliklerdir. Teker tutucu lastik rampaları, dar ve eksen olarak birbirinden kaçık çift sıra takozlardan oluşur. Pnömatik havalı tip çift sıra teker tutucu kilit sistemimizde yere gömülen alt şase kısmında çift tahrik mekanizması yer alır. Bu ürünlerimiz, yükleme bölgelerinde dingil arası mesafeleri çok farklı olan ve çeşitli özelliklere sahip taşıtların geldiği durumlarda kullanılır.
  2. Karen DVRS-3800, çift sıralı otomatik havalı tip teker kilit ve araç lastik takoz sistemlerimiz, diğer ürünlerimizle benzer güvenlik sistemleri uygulamasını sunar. Mekanik ve yapısal değişiklikler dışında, teker tutucu lastik rampaları daha dar ve eksen olarak birbirinden kaçık çift sıra takozlarla öne çıkar. Pnömatik havalı tip çift sıra teker tutucu kilit sistemimizde, yere gömülen alt şase kısmında çift tahrik mekanizması bulunur. Bu ürünler, farklı dingil arası mesafelere sahip ve çeşitli özelliklere sahip araçların sıkça yükleme bölgelerinde kullanılmaktadır.

Dikey Yükleme Rampası

  1. Karen VLDL-7000 dikey çalışan yükleme rampası, özellikle sıkı sıcaklık kontrolü gerektiren tesisler için ideal bir çözümdür. Bu rampa, binanın içinde dikey konumda bekler ve yükleme yapılacak araç rıhtıma yanaştığında tekerlekleri kilitlendikten sonra kullanıma hazır hale gelir. Endüstriyel tip ön kapısı açılarak rampa, dikey konumdan dışarı doğru indirilir ve kamyon veya treyler kasasıyla yükleme için bağlantı kurulur. Çukur zeminine tamamen kapandığı için ısı termal izolasyonu sağlar, enerji kaybını önler ve toz, pislik gibi dış etkenlerin girişini engeller. Bu sayede, temiz, enerji verimli bir ortam yaratırken güvenliği de artırmış olur.
  2. Karen VLDL-7000 dikey çalışan yükleme rampası, özellikle sıkı sıcaklık kontrolü gerektiren tesislerde kullanılmak üzere tasarlanmış mükemmel bir çözümdür. Bu rampa, binanın içinde dikey konumda bekler ve yükleme işlemi yapılacak araç rıhtıma yaklaştığında tekerlekleri kilitlendiğinde devreye girer. Endüstriyel tip ön kapısının açılmasıyla dikey yükleme rampası,

Havalı Şişebilir Yükleme Körüğü

  1. Karen HSYK-150 Şişme Yükleme Körük Sistemleri; endüstriyel sektörlerde soğuk zincirin önemini biliyoruz, özellikle donmuş gıda taşımacılığında. Havalı şişebilir yükleme körük sistemlerimiz, sıcaklık kontrolü yapılan işletmelerde yükleme ve boşaltma sırasında oluşabilecek ısı kayıplarına karşı mükemmel sızdırmazlık sağlar. Diğer körüklerden farklı olarak, aracın körüğü itmesine gerek kalmadan, şişme körüklerimiz araçla etkin bir temas sağlar ve tam bir sızdırmazlık elde eder. Tüm araç ölçülerine uygun olan şişme körüklerimiz, işletmelerin beklentilerini fazlasıyla karşılar.
  2. Karen HSYK-150 Şişme Yükleme Körük Sistemleri, donmuş gıda sektöründe ürün taşımanın önemli bir aşamasıdır, çünkü soğuk zincirin korunması kritik bir konudur. Havalı şişebilir

Katlanabilir Uzayabilir Makaslı Yükleme Körüğü

Katlanabilir , Uzayıp - Kısabilir Folding Tip Mekanik Yükleme Körük Sistemleri , Katlanabilir Makaslı Tip Karen RLDS-1000 Mekanik Körük Sistemi ; Esnek bir tasarıma sahiptir ve tüm ölçülerdeki araçlar için kullanılabilirler. Rampaya yaklaşan araç merkezden sapar ve korunak iskeletine çarparsa gövde içerisine yerleştirilmiş olan yaylar sayesinde korunak hareketi takip eder ve körüğe hiç bir zarar vermez .

Otomatik Kamyon Tır Lastik Tekerlek Kilitleme Takoz Sistemleri

Karen zemine gömülür otomatik havalı kamyon , tır , konteyner vb. tekerlek ve lastik kilit takoz sistemi ; Fabrika sahalarında yükleme -boşaltma işlemleri sırasında araçların ve insanların güvenliği için otomatik ve verimli bir çözüm sunuyor . Kullanımı kolay full otomatik Karen VR-450 , yükleme ve boşaltma işlemleri sırasında kamyonun hareketsiz kalmasını garanti ederek beklenmedik kalkışları veya hareketleri önler.

Teleskopik Yükleme Rampası

Teleskopik Yükleme Rampası , Karen TLDS-6500 Hidrolik Teleskopik Yükleme Rampa Sistemi ; Beton zemini içine tam olarak gömülerek hiçbir şekilde yüzeyde ve yan kısımlarda taşma yapmaz düz bir satıh kaplar . İtalyan üretimi hidrolik ekipmanları ve IP 67 siemens elektrik otomasyon sistemi sayesinde 7 gün 24 saat size yüklemelerinizde kesintisiz hizmet sunar . Karen TLDS-6500 Hidrolik Teleskopik Yükleme Rampa tasarımı ve kolay kullanımı ile kullanıcı dostudur . 2 yıl garantlidir. Kaza risklerine karşı bir çok güvenlik sensörü ile donatılmıştır . Yüklemelerinizde menteşeli rampaların dilinin yetmediği durumlar için kullanılır .

Tır, Kamyon, Treyler Yükleme Körüğü, Sabit Sevkiyat Körükleri

Karen SYK-50 Yükleme Körüğü ; Depo veya antrepo binalarında yükleme ve boşaltma esnasında bina ile tır-kamyon kasaları arasında sızdırmaz bir köprü vazifesini görürler. Böylelikle dış ortam ile iç ortam hava sirkülasyonu kesilir. Sıcaklık, nem, toz seviyeleri minimalize olur soğuk havanın depo içerisine girişi , sıcak havanında depo içerisinden dışarı çıkışı engellenir. Sevkiyat bu faktörlerden etkilenmeksizin güvenli bir şekilde devam eder.

Yükleme Rampası

Karen LDS-5500 Hidrolik Yükleme Rampası, Yükleme alanlarında araç ve yapı arasındaki kot farkını ortadan kaldırmak için kullanılan bir üründür. Ürünlerimizin kullanımı oldukça kolay ve güvenlidir. Daha hızlı yükleme yapmanızı sağlar iş verimini artırır. Platformunda ve flabında kullanılan damla desenli sac forklift manevrasını kolaylaştırır ve patinajı engeller.Ürünlerimizin müşteri İhtiyaçlarına göre taşıma kapasitesi belirlenir. Taşıma kapasitesi 7 ton, 9 ton, 15 ton olarak üretilebilmektedir.

Yüzeye Montajlı Zemin Üstü Otomatik Lastik Kilitleme Takoz Sistemi

Karen SMVR-800 Yüzeye monte otomatik araç-taşıt lastik kilitleme ( kamyon , tır , konteyner taşıyıcı , treyler vb. yükleme taşıma araçları ) emniyet sistemi , Kullanıcı operatörün yüklenecek araça yükü aktarmaya başlamadan önce aracı rıhtımda bloke etmesine ve aktarma tamamlandıktan sonra kontrol panosundaki düğmelere basarak aracı serbest bırakmasına olanak tanır. İki tonlu ışıklarla (sürücü için) ve LED ışıklarla (operatör için) bir sinyalizasyon sistemine sahiptir . Her kullanıcıya özel ( yazılım değişiklikleri ile ) basitleştirilmiş bir kullanım sağlar.
Fabrika sahalarında yükleme bölgeleri çelik teker seperatörleri ile birbirinden ayrılmıştır. Her taşıt yükleme yapacağı kapı önüne kadar geri geri yaklaşır . Bu noktada teker lastik kilitleyicileri ve bazı sensörler devreye girer . Araç dorsesi veya treyler kısmı yükleme rampası önüne kadar gelince sensörler araçı tespit eder . Ve ters teker tutucu , araç izin verilenden daha fazla yükleme noktasına yaklaşmaması veya çarpmaması için yukarı yükselir. Ve dikkatsizce geri geri yaklaşan kırmızı tolere çizgisini geçen araçı tekerinden yakalarak durdurur. Araça zarar vermez . Yükleme noktasına araçın çarpıp maddi hasar vermesini engeller .Araç güvenli şekilde artık uygun yükleme sınırına yanaşmıştır . Otomatik olarak güvenlik kilitleri ilk start ile devreye girer . Bu sefer çalışan teker kilitleri araçı geri geri yaklaşırken sınırı geçmesini engelleyen teker kilitinin aksi istikametinde çalışan teker kilitidir. Bu kilit , araç yükleme esnasında ileri doğru kayarak yükleme forkliftinin rıhtımla araç arasına düşmesini engeller.Araçın lastikleri lastik teker tutucu kilitleri ile kilitlenir ve araç sabitlenir. Teker tutucu kilitlerinin bir çok farklı versiyonları vardır . Bu versiyonların hepsi firmamız Karen sistem üretimi olarak ürün portföyümüzde vardır. Aşağıdaki ürün açıklama kısımlarından size en uygun olan güvenli teker kilitleme sistemlerinden birini seçebilirsiniz . PLC ve yazılım ile güvenli yükleme otomasyon sistemleri mantığı ; Yükleme yapılacak araç şöförünün uzun yol yorgunluğu ve geniş araçların kör nokta bölgeleri nedeni ile insanları geri geri rıhtıma yaklaşırken sıkıştırma ihtimali vardır. Ne yazıkki hiç istemeyen bu durum karşısında ölümlü kazalar oluşabilir. Yeni iş güvenliği kanuna uygun sistemlerimiz şu şekilde çalışır . Bu kazaları engellemek için yükleme rıhtımı bölgesi özel sensörler ile donatılır . Şöförün hiç göremediği bölge kamyonun en arka tampon kısmıdır . Kamyon geri geri yanaşırken yükleme rampası ile kamyon arka tamponu arasında sıkışma ve ölümlü kazalar bu bölgede oluşur . Bunu engeleyen sensör kısmımız rıhtım önünde zemine gömülüdür. Bu bölgede bir kişi var ise kamyon geri geri yanaştığından direk zemine gömülü olan sensör kamyonu tespit eder ve iki sensörden gelen bilgi işlenir . Mantıksal çalışma devreye girer. Kamyon geri geri geliyor , Riski bölgeyi geçti  , Riski bölgede kişi var , Hemen ters çalışan teker kilidini kaldır ve kamyonu durdur.Eğer riski bölgede kişi yoksa kamyon nomal şekilde yanaşır . Yükleme kapısını açmak için ilk önce tekerlerklerin kilitlenmesi gerekir . Teker kilitlenir ise buradaki sensör kapıya bilgi verir . Ben kilitlendim artık yükleme kapısı açılabilir. Yükleme güvenli bir şekilde yapılır . Yükleme bitince teker kilitlerini açmak için ilk önce yükleme kapısının kapatılması gerekir aksi halde teker kilitleri açılmaz . Yükleme kapısı kapatılır . Kapandı bilgisi teker kilitine gider . Ve teker kiliti açılır . Araç yükleme rıhtımından ayrılır .  Yükleme sistemlerinde kullanılan bir çok ürünümüz vardır . 1. Hidrolik ve elektromekanik yükleme rampaları 2. Endüstriyel garaj kapıları 3. Yükleme noktası körük sistemleri 4. Araç ile yükleme bölgesi  arasında hava sirkülasyonunu kesmek için ek donanımlar 5. Araç lastik ve teker kilitleri tutucuları 6. Yükleme bölgeleri arasını ayırmak için çelik seperatörler 7. Kamyon , tır , treyler kasası içi otomatik yükleme sistemleri 8. Yükleme noktalarının otomasyon sistemleri , PLC ve yazılım ile daha güvenli hale getirilmesi