Seçiminizle eşleşen ürün bulunamadı.
Fabrika sahalarında yükleme bölgeleri çelik teker seperatörleri ile birbirinden ayrılmıştır. Her taşıt yükleme yapacağı kapı önüne kadar geri geri yaklaşır . Bu noktada teker lastik kilitleyicileri ve bazı sensörler devreye girer . Araç dorsesi veya treyler kısmı yükleme rampası önüne kadar gelince sensörler araçı tespit eder . Ve ters teker tutucu , araç izin verilenden daha fazla yükleme noktasına yaklaşmaması veya çarpmaması için yukarı yükselir. Ve dikkatsizce geri geri yaklaşan kırmızı tolere çizgisini geçen araçı tekerinden yakalarak durdurur. Araça zarar vermez . Yükleme noktasına araçın çarpıp maddi hasar vermesini engeller .Araç güvenli şekilde artık uygun yükleme sınırına yanaşmıştır . Otomatik olarak güvenlik kilitleri ilk start ile devreye girer . Bu sefer çalışan teker kilitleri araçı geri geri yaklaşırken sınırı geçmesini engelleyen teker kilitinin aksi istikametinde çalışan teker kilitidir. Bu kilit , araç yükleme esnasında ileri doğru kayarak yükleme forkliftinin rıhtımla araç arasına düşmesini engeller.Araçın lastikleri lastik teker tutucu kilitleri ile kilitlenir ve araç sabitlenir. Teker tutucu kilitlerinin bir çok farklı versiyonları vardır . Bu versiyonların hepsi firmamız Karen sistem üretimi olarak ürün portföyümüzde vardır. Aşağıdaki ürün açıklama kısımlarından size en uygun olan güvenli teker kilitleme sistemlerinden birini seçebilirsiniz . PLC ve yazılım ile güvenli yükleme otomasyon sistemleri mantığı ; Yükleme yapılacak araç şöförünün uzun yol yorgunluğu ve geniş araçların kör nokta bölgeleri nedeni ile insanları geri geri rıhtıma yaklaşırken sıkıştırma ihtimali vardır. Ne yazıkki hiç istemeyen bu durum karşısında ölümlü kazalar oluşabilir. Yeni iş güvenliği kanuna uygun sistemlerimiz şu şekilde çalışır . Bu kazaları engellemek için yükleme rıhtımı bölgesi özel sensörler ile donatılır . Şöförün hiç göremediği bölge kamyonun en arka tampon kısmıdır . Kamyon geri geri yanaşırken yükleme rampası ile kamyon arka tamponu arasında sıkışma ve ölümlü kazalar bu bölgede oluşur . Bunu engeleyen sensör kısmımız rıhtım önünde zemine gömülüdür. Bu bölgede bir kişi var ise kamyon geri geri yanaştığından direk zemine gömülü olan sensör kamyonu tespit eder ve iki sensörden gelen bilgi işlenir . Mantıksal çalışma devreye girer. Kamyon geri geri geliyor , Riski bölgeyi geçti  , Riski bölgede kişi var , Hemen ters çalışan teker kilidini kaldır ve kamyonu durdur.Eğer riski bölgede kişi yoksa kamyon nomal şekilde yanaşır . Yükleme kapısını açmak için ilk önce tekerlerklerin kilitlenmesi gerekir . Teker kilitlenir ise buradaki sensör kapıya bilgi verir . Ben kilitlendim artık yükleme kapısı açılabilir. Yükleme güvenli bir şekilde yapılır . Yükleme bitince teker kilitlerini açmak için ilk önce yükleme kapısının kapatılması gerekir aksi halde teker kilitleri açılmaz . Yükleme kapısı kapatılır . Kapandı bilgisi teker kilitine gider . Ve teker kiliti açılır . Araç yükleme rıhtımından ayrılır .  Yükleme sistemlerinde kullanılan bir çok ürünümüz vardır . 1. Hidrolik ve elektromekanik yükleme rampaları 2. Endüstriyel garaj kapıları 3. Yükleme noktası körük sistemleri 4. Araç ile yükleme bölgesi  arasında hava sirkülasyonunu kesmek için ek donanımlar 5. Araç lastik ve teker kilitleri tutucuları 6. Yükleme bölgeleri arasını ayırmak için çelik seperatörler 7. Kamyon , tır , treyler kasası içi otomatik yükleme sistemleri 8. Yükleme noktalarının otomasyon sistemleri , PLC ve yazılım ile daha güvenli hale getirilmesi